Lidl a objednávka náhradných hlavíc k sonickej kefke Silvercrest


Tak sa opäť hlásim s poznatkami o sonickej kefke Silvercrest Sonic Facial Cleansing Brush, ktorú som vám predstavila v recenzii 2. apríla.  V diskusii ste mi dali otázku, či sa ku kefke dajú zohnať náhradné hlavice. Na zákazníckej linke Lidl Slovensko tvrdili, že je to možné. Nuž som pre Vás to tvrdenie overila a objednala. :-)

Otázku k recenzii o kefke Silvercrest som dostala 3. apríla, tak som preštudovala návod, aby som zistila, ako sa dostnem k hlaviciam. Na konci sa písalo, že mám kontaktovať oddelenie zákazníckej podpory hoyer@lidl.sk. Poslúchla som. Na môj email mi odpovedali, že sa hlavice dajú dokúpiť cez servisné stredisko Hoyer (výrobca).

Netrvalo dlho a prišiel mi email od pracovníčky strediska a ona ma informovala, aké mám možnosti. Bolo mi napísané, že náhradné diely sa posielajú z Nemecka na adresu. Bolo potrebné oznámiť svoje doručovacie údaje, čiže meno, adresu a telefónne číslo, pretože balík mal byť posielaný kuriérskou službou DHL.

Ceny náhradných hlavíc

Pri sonickej kefke Silvercrest boli súčasťou originálneho balenia tri hlavice ako kartáčiky. Jeden biely určený na citlivú pleť a dva ružové na normálnu pokožku. Hlavica na citlivú pleť mala 0,08mm široké nylonové vlákna, vlákna klasickej mali šírku 0,1mm.

Ako náhradné sa dali vždy kúpiť buď 4ks z daného typu. V ponuke bol tiež tretí typ - hubičkové hlavice, taktiež 4 ks. Ja som si objednala tie na citlivú pleť. Objednávku som poslala emailom a po obdržaní čísla účtu som ju vopred uhradila,  

Aktuálna cena 4 náhradných hlavíc bola 12,99 EUR a poštovné sa neplatilo. 

 
Expedovanie balíka a rýchlosť vybavenia

Po cca 10 - 14 dňoch od prijatia platby mala byť zásielka expedovaná (zrejme hlavice vyrábajú na zakázku) a ja som mala kontaktovať stredisko ohľadom čísla zásielky, pretože to číslo má stredisko až v momente, keď preberie balík kuriér. 

Ja som napísala po 10 dňoch, na čo mi bolo odpísané, že zásielka je už na ceste poštou a príde buď koncom toho týždňa, alebo začiatkom toho ďalšieho. Odoslali ju teda rýchlo, čo bolo super.

Balíček mám doma. Prišli hlavice ružové. Najskôr som sa zľakla, či sa v stredisku nepomýlili. Hlavica na citlivú pleť bola predsa biela. Ale podľa všetkého sa náhradné vyrábajú len v ružovej farbe.


Na farbe však nezáleží. Aj keď sú ružové a budem si ich musieť nejako poznačiť centrofixkou, nech si ich nemýlim s klasickými, majú vlákna hlavice na citlivú pleť. Porovnávala som ich s jednou nepoužitou ružovou klasickou a naozaj sú jemnejšie, takže sa nezľaknite, ak vám namiesto bielych prídu domov ružové. :-)
 
Som spokojná, že sa hlavice dali bez problémov objednať. Ako už bolo písané, 12,99 EUR vrátane poštovného je podľa mňa primeraná cena. Ak si teda kúpite kefku, hlavice k nej si zadovážite týmto spôsobom. Jediné, čo ma nepotešilo, bol spôsob doručenia. Hlavice neposlali z Nemecka kuriérom, ako sľubovali, ale prišli poštou. Tým pádom cestoval balík omnoho dlhšie (čo sa mi v tomto prípade absolútne nehodilo, lebo som mala plánovanú cestu mimo domov), nedal sa sledovať  a samozrejme ma nezastihol doma. Po príchode ma čakal žltý lístok a okamžitý beh na poštu, lebo to bol posledný deň na vyzdvihnutie zásielky a poštu mali zatvárať za hodinu. Bolo to len o chlp.

Oplatí sa kúpiť sonickú kefku v Lidli?
Aj dnes som toho názoru, že sonická kefka aj s náhradnými hlavicami sa oplatila. I napriek trampotám pri doručovaní. Používam ju stále. Už teda nie tak často ako na začiatku (2x denne), stačí mi obdeň, lebo v lete viac používam masky a až toľko brúsiť pokožku netreba. Ale som s ňou spokojná a stále dobre slúži. 

Recenziu o sonickej kefke za necelých 30 EUR nájdete v článku Sonická kefka na čistenie pleti Silvercrest Sonic Facial Cleansing Brush.
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. to je skvelé, že sa dajú objednať náhrady a veľmi sa mi páči celý ten proces ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes